preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trnjanska Zagreb

Razredna nastava

Učiteljice razredne nastave:

  • Petra Crnjević-Trstenjak
  • Ivančica Tajsl Dragičević
  • Kristina Krešić
  • Luci Plenković Omerso
  • Jasna Haraminčić Kleščić

Učiteljice produženog boravka:

  • Marija Šestak
  • Ida Popovski,
  • Tatjana Martinko,

POTREBE SUVREMENE OBITELJI

Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalni boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu. Produženi boravak jedan je od načina kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti navedeni problemi.

PRODUŽENI BORAVAK

Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku zasniva se na svim potrebama učenika i konkretnim utjecajem na njih. Radi se prilagodba nastavnih metoda s ciljem dobre artikulacije slobodnog vremena i samostalnog učenja.

Rad u produženom boravku mnogo je drugačiji od klasične nastave. Ne svodi se samo na pisanje domaće zadaće i dovršavanje jutarnjeg posla. Učiteljica u produženom boravku određuje vježbe i zadatke pomoću kojih provodi sate vježbanja i ponavljanja. Cilj je naučiti djecu kako učiti, proučavati, istraživati, pomagati. Rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, suradnju, pomaganje, odgovornost, snalažljivost, povjerenje u prijatelje, moral, pravo na pogrešku i prihvaćanje pogrešaka kod sebe i drugih.

U produženom boravku povezuju se igra, rad i učenje. Učenici mogu više pratiti svoj ritam zbog fleksibilnosti u dnevnom rasporedu..

Kroz individualne razgovore s učiteljicom roditelj saznaje kakvo je dijete u igri, kako usvaja nastavni sadržaj prilikom uvježbavanja gradiva, koliko je spremno pomoći i kako prihvaća pomoć od drugih, kakvo je u blagovaonici, koliko sudjeluje u razrednim zaduženjima...Roditelji i učitelji moraju surađivati prijateljski jer dio roditeljske uloge preuzima upravo učitelj produženog boravka.

Frustracija i stres koji se javljaju i u produženom boravku, sastavni su dio života. Djeca su u PB-u drukčija nego ujutro. Puno su umornija, a samim time nemirnija i dekoncentriranija. Zbog toga učiteljice izmjenjuju periode odmora, rada i igre.

ORGANIZACIJA RADA PRODUŽENOG BORAVKA U NAŠOJ ŠKOLI

U našoj je školi produženi boravak organiziran za učenike od 1. do 3. razreda. Dnevno trajanje je od 12-17 sati.

Program se realizira kroz 5 područja:

* jezično komunikacijsko

 * kulturno – umjetničko

                         *matematičko-logičko,znanstveno-tehnološko

                        *socijalizacija,odnos prema sebi,zdravlju,okolini i radnim obvezama

                     * športsko-rekreacijsko

Grupe učenika,polaznika produženog boravka, organizirane su kao homogena ili heterogena skupina.

U 12,15 sati učenici s učiteljicom odlaze na ručak u školsku blagovaonicu. Nakon ručka predviđen je kratki odmor. Nakon toga predviđeno je vrijeme za pisanje domaće zadaće, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog sadržaja obrađenog na nastavi.

Odlazak na užinu je u 14,00 sati.

Vrijeme za igru, odmor i rekreaciju po slobodnom izboru učenika, programirane sportsko – kreativne aktivnosti, likovne radionice, glazbene radionice, pedagoške radionice, prijektna istraživanja i iz drugih organiziranih aktivnosti kreira učitelj uzimajući u obzir interese učenika.

Izmjenama učenja, igre, odmora, vježbanja, pjevanja, plesanja, razgovora, crtanja želimo stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika u odgojno – obrazovnom procesu, odnosno sretno dijete koje će voljeti školu.





Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 11. 2016.

Ukupno: 255946
Ovaj mjesec: 7793
Ovaj tjedan: 651
Danas: 34
Anketa
Uz Savu najviše volim...




Korisni linkovi





Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Osnovna škola Trnjanska Zagreb / Trnjanska cesta 99, HR-10000 Zagreb / os-trnjanska-zg.skole.hr / ured@os-trnjanska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju