Učiteljice razredne nastave:
- Petra Crnjević-Trstenjak
- Ivančica Tajsl Dragičević
- Kristina Krešić (zamjena Vana Cecić)
- Luci Plenković Omerso
- Jasna Haraminčić Kleščić
Učiteljice produženog boravka:
- Marija Šestak
- Ida Popovski
- Tatjana Martinko
POTREBE SUVREMENE OBITELJI
Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalni boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu. Produženi boravak jedan je od načina kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti navedeni problemi.
PRODUŽENI BORAVAK
Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku zasniva se na svim potrebama učenika i konkretnim utjecajem na njih. Radi se prilagodba nastavnih metoda s ciljem dobre artikulacije slobodnog vremena i samostalnog učenja.
Rad u produženom boravku mnogo je drugačiji od klasične nastave. Ne svodi se samo na pisanje domaće zadaće i dovršavanje jutarnjeg posla. Učiteljica u produženom boravku određuje vježbe i zadatke pomoću kojih provodi sate vježbanja i ponavljanja. Cilj je naučiti djecu kako učiti, proučavati, istraživati, pomagati. Rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, suradnju, pomaganje, odgovornost, snalažljivost, povjerenje u prijatelje, moral, pravo na pogrešku i prihvaćanje pogrešaka kod sebe i drugih.
U produženom boravku povezuju se igra, rad i učenje. Učenici mogu više pratiti svoj ritam zbog fleksibilnosti u dnevnom rasporedu..
Kroz individualne razgovore s učiteljicom roditelj saznaje kakvo je dijete u igri, kako usvaja nastavni sadržaj prilikom uvježbavanja gradiva, koliko je spremno pomoći i kako prihvaća pomoć od drugih, kakvo je u blagovaonici, koliko sudjeluje u razrednim zaduženjima...Roditelji i učitelji moraju surađivati prijateljski jer dio roditeljske uloge preuzima upravo učitelj produženog boravka.
Frustracija i stres koji se javljaju i u produženom boravku, sastavni su dio života. Djeca su u PB-u drukčija nego ujutro. Puno su umornija, a samim time nemirnija i dekoncentriranija. Zbog toga učiteljice izmjenjuju periode odmora, rada i igre.
ORGANIZACIJA RADA PRODUŽENOG BORAVKA U NAŠOJ ŠKOLI
U našoj je školi produženi boravak organiziran za učenike od 1. do 3. razreda. Dnevno trajanje je od 12-17 sati.
Program se realizira kroz 5 područja:
* jezično komunikacijsko
* kulturno – umjetničko
*matematičko-logičko,znanstveno-tehnološko
*socijalizacija,odnos prema sebi,zdravlju,okolini i radnim obvezama
* športsko-rekreacijsko
Grupe učenika,polaznika produženog boravka, organizirane su kao homogena ili heterogena skupina.
U 12,15 sati učenici s učiteljicom odlaze na ručak u školsku blagovaonicu. Nakon ručka predviđen je kratki odmor. Nakon toga predviđeno je vrijeme za pisanje domaće zadaće, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog sadržaja obrađenog na nastavi.
Odlazak na užinu je u 14,00 sati.
Vrijeme za igru, odmor i rekreaciju po slobodnom izboru učenika, programirane sportsko – kreativne aktivnosti, likovne radionice, glazbene radionice, pedagoške radionice, prijektna istraživanja i iz drugih organiziranih aktivnosti kreira učitelj uzimajući u obzir interese učenika.
Izmjenama učenja, igre, odmora, vježbanja, pjevanja, plesanja, razgovora, crtanja želimo stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika u odgojno – obrazovnom procesu, odnosno sretno dijete koje će voljeti školu.
Ukupno: 282353
Ovaj mjesec: 986
Ovaj tjedan: 155
Danas: 70
Pomoć mladima |
Korisno za učitelje |
> Učitelji.hr |
> Zlatna djeca |
> Zbornica |
> Web 2.0 u RN |
Lektire |
Obrazovanje |
Dnevni tisak |