preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trnjanska Zagreb

 > Naslovnica
Naslovnica

100. DAN ŠKOLE U OŠ TRNJANSKOJ (13.2.2015.)

Autor: Danica Barbir, 17. 2. 2015.

Naša OŠ Trnjanska bila je sudionik projekta 100. DAN ŠKOLE. Projekt je na nacionalnoj razini obuhvatio učenike i učitelje od 1.do 4. razreda koji su kroz odabrane sadržaje obilježili 100. dan u školi.

Unutar predmetnih sadržaja svaki učitelj sudionik ovog projekta odabrao je sadržaje primjerene učenikovoj dobi kako bi se kod učenika poticale jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim projektima i tjelesno zdravstvena područja koja bi bila integrirani dio samog projekta sudionicima.

Glavni način učenja učenika bila je primjerena i navođena igra te poticaji koji su ih sami potaknuli u osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice.

Svaki razred pojedinačno je imao svoj plan aktivnosti:

·         Prvašići su na satu hrvatskog jezika obradili priču „Stonoga u trgovini“, a zatim su na velikom platnu izradili stonogu sa 100 nogu. J Na satu prirode su ponavljali doba dana i dane u tjednu te izradili plakat sa Suncem, Mjesecom i 100 zvijezda. Na satu likovne kulture naslikali su 100 srca nijansiranjem.

·         Drugaši su na satu hrvatskog jezika imali zadatak da u rječniku pronađu što više riječi koje počinju sa slogom „sto“, izraditi plakat sa 100 riječi koje u sebi sadrže skupove ije/je. Iz likovne kulture su crtali sebe kako izgledaju sada i kako bi izgledali za 100 godina te su napravili 100 sovica od tuljaca wc papira. Iz prirode su, između ostaloga,  imali zadatak da posiju 100 sjemenki cvijeća, a iz matematike su rješili 100 zadataka zbrajanja i oduzimanja.

·         Trećaši su iz hrvatskog jezika napisali 100 lijepih riječi i 100 različitih životinja. Također su crtali sebe za 100 godina i pravili ruke sa 100 srdaca. Iz tjelesne kulture su napravili 100 sunožnih poskoka i 100 koraka.

·         Četvrtaši su iz hrvatskog jezika imali zadatak napisati 100 riječi koje počinju s odabranim slovom te napisati sastavak „Sto zagrljaja“ ili „Sto poljubaca“. Iz matematike su morali osmisliti zadatke kojima će razultat biti 100, a u kojima će koristiti sve računske operacije. Iz likovne kulture su od jedne slike morali napraviti 100 pazli, a iz tjelesne kulture 100 različitih vježbi.

Zajedničke aktivnosti svih učenika nižih razreda naše škole bile su:

·         Izrada drveta od papira čije su grane izrezani otisci dlanova naših učenika na kojima pišu njihova imena i poruke.

·         100 zagrljaja – učenici su trebali pronaći učenika iz drugog razreda, pokloniti mu zagrljaj i objesiti papirnato srce oko vrata koje su sami izradili.

·         Učiteljice su učenicima dijelile gumene bombone u obliku srca.

U petak 13.2. naša škola je odisala posebnim zajedništvom, prijateljstvom, radom i veseljem.

 

 




Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 11. 2016.

Ukupno: 123988
Ovaj mjesec: 2608
Ovaj tjedan: 661
Danas: 37
Anketa
Uz Savu najviše volim...




Korisni linkovi





Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
CMS za škole logo
Osnovna škola Trnjanska Zagreb / Trnjanska cesta 99, HR-10000 Zagreb / os-trnjanska-zg.skole.hr / ured@os-trnjanska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju